De leukste geschenken sinds 1994
ISO 9001 & 14001 gecertificeerd
Op maat gemaakte oplossingen
Uitgebreid & duurzaam assortiment
Home » Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Duurzaamheid betekent voor P&P ook het onderhouden van duurzame relaties met zowel leveranciers als klanten. Toch kan het gebeuren dat er iets onvoorzien gebeurd, wat een klacht oplevert.

 

Conform de ISO9001 richtlijn hanteren wij een transparante klachtenprocedure. Klachten kunnen ingediend worden via de accountmanager die verantwoordelijk is voor de order of via info@p-p.nl. De klacht wordt vervolgens gedocumenteerd door de accountmanager in het klachtenoverzicht in ons CRM-systeem en wordt voorzien van een uniek klachtennummer. De uitwerking voorzien we van de oorzaak van de klacht, de oplossing en de maatregelen om de klacht in de toekomst te voorkomen. De accountmanager is ook verantwoordelijk voor de juiste afhandeling van de klacht met de partij die de klacht heeft ingediend.

 

Een senior commercieel medewerker bewaakt de afhandeling. Maandelijks bespreken we klachten binnen het verkoopteam, waarbij we kijken naar klanttevredenheid, oorzaak en preventie. Door het volgen en bespreken van klachten en fouten in onze processen, voorkomen meer foute leveringen, onnodige transportbewegingen en uitval.

 

Heb je vragen over onze klachtenprocedure? Neem contact met ons op via info@p-p.nl of 050-3138288.

 

Contact
Heb je een vraag?
Contact
Ik wil graag direct een offerte ontvangen
Wij maken jouw merk compleet met de leukste relatiegeschenken. Heb je een specifiek product in gedachten of ben je op zoek naar inspiratie? Laat het ons weten en je ontvangt z.s.m. een offerte.
Offerte aanvragen